Zobrazení textu: Jak nenakupovat zajíce v pytli - Rady a tipy pro bezpečný nákup v e-shopech

NA KOHO SE OBRÁTIT, POKUD JSTE BYLI PODVEDENI PŘI ON-LINE NÁKUPU?

Sdružení českých spotřebitelů, z. ú.
Tel.: 261 263 574
Pod Altánem 99/103
100 00 Praha 10 – Strašnice
e-mail: spotrebitel@regio.cz
www.konzument.cz

Česká obchodní inspekce
tel.: 296 366 360, fax: 296 366 236
Štěpánská 15 (ústřední inspektorát) , 120 00 Praha 2
e-mail: info@coi.cz
další informace: www.coi.cz
Při zahraničních obchodech vám s reklamací pomůže
Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci.
Centrum nabízí bezplatné informace a rady o právech spotřebitelů v zemích EU.
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
tel.: 296 366 155
e-mail: esc@coi.cz
další informace: www.evropskyspotrebitel.cz

Vydáno s podporou Ministerstva obchodu a průmyslu ČR v rámci edice Průvodce pro spotřebitele-seniory. Vydalo Sdružení českých spotřebitelů, z. ú., duben 2015; text Kateřina Mázdrová, Lenka Bergmannová; redakční úpravy SČS; grafická úprava Kateřina Tomášková – k-studio; tisk Tiskárna Libertas, ISBN 978-80-87719-22-0



Zpět