Zobrazení textu: Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

5) Jak postupovat při on-line nákupu v eu?

Evropská komise uvedla do provozu novou platformu, která má pomoct spotřebitelům a obchodníkům řešit on-line spory týkající se nákupů na internetu. Platforma pro řešení sporů on-line představuje jednotné kontaktní místo, které spotřebitelům a obchodníkům z EU umožňuje urovnávat spory v případě domácích i přeshraničních nákupů on-line. To se děje prostřednictvím přesměrování sporů vnitrostátním subjektům alternativního řešení sporů, které jsou na platformu napojeny: v České republice jsou to Česká obchodní inspekce, Finanční arbitr, Energetický regulační úřad a Český telekomunikační úřad.
Pokud si tedy chcete stěžovat na výrobek nebo službu, NAKOUPENÉ V EU PŘES INTERNET, můžete stížnost podat v českém jazyce prostřednictvím stránek http://www.finarbitr.cz/cs/)
Zpět